Česká finanční skupina připravuje projekt zaměřený na regionální zprávy, už nabírá zaměstnance.Má se jednat o internetové zpravodajství doplněné tištěnými tituly. Skupina PPF v současné době vydává také týdeník Euro. Mediální manažer Roman Gallo byl najat již loni, kdy odešel z vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP), to vydává například regionální Deník. Právě jim chce PPF konkurovat. Velmi složité bude zřejmě oslovit inzerenty v regionech. Distribuce má být zahájena v červnu letošního roku.
Týdeník zahájí svou pouť pod názvem „Naše adresa“, z počátku je plánována distribuce na střední Moravě a v severních Čechách. Tištěné noviny doplní síť webových stránek věnovaných jednotlivým regionům a obcím. „Věříme, že propojení on-line a tištěných médií představuje budoucnost tohoto oboru. Chceme v praxi dokázat, že to na českém trhu jde. Zkušenosti našeho týmu a podpora PPF znamenají dobré předpoklady pro úspěšnou realizaci projektu. Mezinárodní školicí středisko v Praze pro něj navíc vytváří pevný základ ve spolupráci s renomovanými partnery ze světa,“ zdůraznil ředitel pro mediální strategie PPF Roman Gallo pro týdeník Euro. Projekt má jít do větší hloubky, než známe v současné době.
Projekt je realizován za nízkých provozních nákladů (zejména kvůli finanční krizi). Malým živnostníkům chce týdeník Naše adresa umožnit přesnější (a prý i levnější) zásah menší části trhu. PPF chce v městech zpřístupnit veřejné prostory, kromě přípravy zpráv se tu bude prodávat káva či vstupenky na regionální akce. V současné době skupina zakládá pražské mediální školící a výzkumné středisko, má se soustředit na využití moderních publikačních postupů.