Pokles neustává, naopak nabírá na tempu. Jediným deníkem, který si polepšil je Wall Street Journal.
Za poslední půl roku klesla prodejnost o 7,1%. Výsledky v sobě zahrnují údaje 395 amerických deníků, šetření provedla agentura Audit Buerau of Circulation. Deníkem číslo jedna zůstává i nadále USA Today, i přes nejstrmější pád ve své historii – 7,5% na 2,1 milionu výtisků denně. The Associated Press informoval, že v období duben-září 2008 činil pokles 4,6% u všech deníků.
Druhý největší deník The Wall Street Journal byl jediný mezi 25 hlavními deníky, které nezaznamenal pád, vzrostl až na náklad necelého 2,1 milionu. Od deníku číslo 1 ho dělí asi 30 tisíc výtisků. New York Times poklesly o 3,6 procenta na milion výtisků prodaných denně, to Los Angeles Times spadly o 6,6% (na 723 tisíc). Jeden z nejprudších poklesů ale zažil deník New York Post – 20,6% pokles je velmi citelná a bolestivá ztráta. Prodejnost novin klesá od počátku devadesátých let, výrazný pokles ale vydavatelé začínají znát až v posledních letech. Důvodem mohou být také náklady na tisk.