Od čtvrtka bude bezplatný týdeník Sedmička v prodeji také na novinových stáncích, čtenáři za ni ale zaplatí.
Bezplatný týdeník Sedmička najdou čtenáři od čtvrtka 19. května nově rovněž na novinových stáncích. K dostání v trafikách bude za cenu 7 Kč a od volné verze zdarma se bude lišit. Bezplatná verze zůstane patrně zachována, placená na stáncích nabídne rozšíření oproti původní. V úvodníku aktuálního čísla uvedl Zbyněk Vičar, zástupce šéfredaktora, následující: „Bylo by nesmyslné, aby čtenáři, kteří si nestihnou vzít Sedmičku zdarma, za ni museli platit jen proto, že si ji někdo vzal ze stojanů dříve.“
SOUVISEJÍCÍ: Česko má hyperlokální deníky. Kdy přijdou komunitní rádia?
Osmačtyřicetistránková příloha placená verze nabídne televizní program na 23 stránách a rozšířenou společenskou rubriku. Týdeník Mladá fronta Sedmička vychází ve 42 městech České republiky v 27 regionálních mutacích. První číslo vyšlo 16. dubna 2009, původně vycházel v nákladu 700 tisíc. Podle aktuálního průzkumu čtenosti čte týdeník MF Sedmička 504 tisíce čtenářů, oproti minulému číslu se jedná o zlepšení 76 tisíc. Webový rozcestník najdete na adrese www.sedmicka.cz.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Jak bojují nové regionální týdeníky?
Vydavatelství Mladá fronta na začátku září 2010 rozjela pilotní projekt Mladá fronta E15, ekonomický list si obyvatelé Plzně mohou zakoupit na vybraných místech za cenu 5 Kč. Deník se ovšem prodává i na klasických novinových stáncích, prodej doplňuje síť kamelotů. „O zpoplatnění deníku uvažuje vydavatelství při vstupu na nové trhy v dalších krajských městech ČR,” uvedlo vydavatelství v červenci. Dosavadní regionální mutace budou nadále bezplatné. Ekonomický deník E15 začal vycházet v roce 2007. „Různé způsoby prodeje nám pomohou určit, jak by měl probíhat další rozvoj deníku Mladá fronta E15. Prodejní automaty jsou zajímavou alternativou. Noviny jsou v prodeji celých 24 hodin a navíc automat samotný je nepřehlédnutelným reklamním nosičem“, řekl Jan Plamínek, ředitel divize Mladá fronta E15, vydavatelství Mladá fronta.
DOPORUČUJEME: Zpravodajství se přiklání k regionům