Regionální týdeník Sedmička v aktuální podobě skončí, projekt se nepodařilo zachránit ani po nově spuštěném projektu placené verze.
Od července 2011 posílí týdeník Sedmička z vydavatelství Mladá fronta svůj celostátní charakter. Regionální bezplatný týdeník MF Sedmička šířený do stojanů bude vycházet pouze v deseti nejsilnějších regionech ČR. V ostatních regionech najdou čtenáři místní zprávy s měsíční periodicitou. „Naše rozhodnutí podpořil fakt, že jsme během posledního čtvrtroku testovali placenou distribuci listu a zvýrazňovali jeho celostátní lifestylový charakter,“ uvedl ke změnám generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta.
SOUVISEJÍCÍ: Sedmička bude v trafikách, za 7 Kč
Podle Davida Hurta jsou čtenáři MF Sedmička zvyklí čerpat zprávy ze svého okolí z internetových stránek www.sedmicka.cz. Týdeník Mladá fronta Sedmička nadále povede Roman Stolejda, redakci dále vede Pavel Macků. S posílením celostátního charakteru souvisí centralizace a zefektivnění činnosti redakcí. Výsledkem je sestavení dvou editorských center v Praze a v Brně. Regionální redakce v ostatních místech budou rozpuštěny. Důvodem jsou pravděpodobně ne příliš dobré ekonomické výsledky projektu. Bezplatný týdeník vycházel ve 42 městech (celkem 27 regionálních mutací). MF Sedmička byla spuštěna v dubnu 2009, bezplatný týdeník měl v době svého vzniku konkurenci v podobě týdeníku Naše adresa, skupina PPF ale jeho vydávání koncem loňského roku ukončila.