Do předvolebního boje vstupuje i strana Věci veřejné. Její propagace je na naše podmínky poněkud neobvyklá. Do dnešního vydání deníku Mladá fronta Dnes (MfD) vložila strana eponymní časopis. Informuje o tom web Marketing & Media.
Tento druh reklamy stál přibližně 550 tisíc korun a zaplatilo ji vydavatelství Pražan, které je na Věci veřejné napojeno. Náklad MfD, v němž časopis vyšel, je cca 300 tisíc výtisků. „Takový náklad může být pro inzerenty lukrativní,“ míní odborník na média a marketing Jindřich Jirásek. „Další otázkou je skutečný dopad takovéto reklamy. Čtenář takový materiál často vyhodí,“ dodal Jirásek, podle kterého je podobný druh firemní propagace „marketingově velmi diskutabilní čin“. „I z toho důvodu, že firmy se často snaží vystupovat apoliticky,“ dodává Jirásek.
Výroba propagačního časopisu, který má 24 stran, byla 1,32 korun za kus.