Meziroční vzestup činil neuvěřitelných 19%, mohou za to cenové války.
Na britském novinovém trhu probíhají zuřivé boje, vyústily v úspěch bulvárního deníku Daily Star. Podle ABC (Audit Bureau of Circulation – agentura zkoumající například prodejnost novin) prodal deník v průměru přes 870 tisíc kopií každý den, v červnu činil meziměsíční vzestup 3,5%, meziročně pak 18,7%.
Bulvární deník úspěšně implementoval novou cenovou politiku, v listopadu loňského roku snížil cenu o 15 pencí na pencí dvacet (asi 6 Kč). Na snížení ceny poutá i na své titulní straně: „Tyto noviny stojí 20 pencí, o 10 pencí levněji než (deník) The Sun… proč platit více za méně?„. Informace přinesl na svém webu internetový deník Guardian. Konec hesla se někdy objevuje i v mírně obměněné formě: „…10 krát více zábavy„.
Konkurence v podobě The Sun odpověděla až s velkým zpožděním, v květnu tedy také snížila cenu na 20 pencí. Před tímto datem prodávala výtisk za 30 pencí. Květen přinesl méně než 3 miliony prodaných kusů denně, meziročně toto číslo činilo pokles 5,2%. Přesto ne všichni vydavatelé se dávají stejnou cestou, například Daily Mirror zvýšil cenu o 5 centů na 45. Tyto změny se ale dějí jen v některých regionech, zejména na severu Anglie. Snížením ceny bulvární deník Daily Star držel titul „Nejlevnější deník ve Velké Británii„.