Americký Playboy se vrací k nahotě

Klíčová americká edice lifestylového magazínu Playboy po necelém roce vrací do svého papírového vydání fotografie nahých modelek. Oznámil to kreativní ředitel Cooper Hefner, syn zakladatele legendárního magazínu Hugha Hefnere.

Playmate Elizabeth Elam na obálce nejnovějšího čísla amerického magazínu Playboy. Foto: worldofplayboy.com

Playmate Elizabeth Elam na obálce nejnovějšího čísla amerického magazínu Playboy. Foto: worldofplayboy.com

Nahota je normální

Jsem první, kdo přizná, že způsob jak náš zobrazoval nahotu byl zastaralý. Úplně se ji vzdát však byla chyba. Nahota nikdy nebyla tím problémem, jelikož nahota není problém. Nyní se vracíme zpět k naší identitě,“ uvedl Cooper Hefner prostřednictvím Twitteru.

Nový přístup se vyznačuje i poselstvím na obálce aktuálního vydání – hlavní poselství zní „Naked is normal“, tedy Nahota je normální.

Playboy v USA původně nahotu odstranil, jelikož se domníval, že v éře pornografie na internetu je časopis plný nahoty přežitkem. Rozhodnutí však nemělo přímý vliv na partnerská vydavatelství, která vydávají Playboy na základě licence. Rovněž televizní aktivity pod značkou Playboy nahotu nepostrádaly.

Playboy má sice své nejlepší roky za sebou, i tak ale vychází v nákladu přes 600 tisíc výtisků. Nyní se hodlá profilovat jako lifestylový magazín nejen pro muže. Z tohoto důvodu odstranil původní slogan „Entertainment for men“ ze své titulní strany. Na nejnovější obálce není momentálně žádný slogan. Na webových stránkách je k vidění podtitul „Entertainment for all“, tedy „Zábava pro všechny“.

Ukázka titulní strany aktuálního vydání

Playmate Elizabeth Elam na obálce nejnovějšího čísla amerického magazínu Playboy a hlavní poselství, které zní: "Nahota je normální". Foto: worldofplayboy.com

Playmate Elizabeth Elam na obálce nejnovějšího čísla amerického magazínu Playboy a hlavní poselství, které zní: „Nahota je normální“. Foto: worldofplayboy.com

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .