Elektronický deník The Daily, který měl být průlomem mezi papírovými a elektronickými novinami, končí po necelých dvou letech. Společnost News Corporation australského mediálního magnáta Rupperta Murdocha se rozhodla celý projekt ukončit. Důvodem je slabý zájem ze strany čtenářů i inzerentů.
The Daily si za necelé dva roky našel jenom stotisíc předplatitelů, což je na obří americký trh zoufale málo. Byl dostupný pouze pro uživatele iPad a iPhone a roční předplatné vyšlo na 40 dolarů. Vydavatel ve druhém roce zpřístupnil svůj produkt i pro uživatele zařízení s operačním systémem Android. Ani příznivá cena ale nedokázala přilákat masové publikum. The Daily si nakonec předplatilo jen 100 tisíc lidí, vydavatel přitom počítal minimálně s pětinásobkem, aby titul nebyl ve ztrátě.
Deník nakonec prodělával v průměru 30 milionů dolarů ročně, což byl důvod k poměrně rychlému ukončení projektu. Původní plány přitom počítaly s expanzí i mimo americké teritorium.