Nejsledovanější předvolební debata byla na TV Nova

Ve čtvrtek 1. června uvedla televize Nova Volební duel 2006, poslední předvolební diskusní pořad s premiérem a předsedou ČSSD Jiřím Paroubkem a předsedou ODS Mirkem Topolánkem. Sledovalo ho rekordních 54,77 % diváků nad 15 let, kteří danou dobu sledovali některý z programů hlavních televizních stanic.

Praha 2. června 2006 – Souboj otázek a odpovědí mezi Jiřím Paroubkem a Mirkem Topolánkem, lídry dvou nejsilnějších politických stran a kandidáty na budoucího premiéra vlády České republiky, diváky jednoznačně zaujal. Poslední a klíčovou debatu pouhých pár hodin před volbami sledovalo 1415 tisíc diváků nad 15 let, což je 54,77 % těch, kteří sledovali některý z televizních programů. Rekordní podíl na sledovanosti získal Volební duel 2006 i v dílčích kategoriích – dívalo se na něj 58,93 % mužů nad 15 let, z mužů mezi 15 – 54 lety ho sledovalo 57,14 %.


Volební duel 2006, který televize Nova uvedla 1. června 2006, se tak stal nejsledovanějším předvolebním diskusním pořadem z těch, které jsme viděli na hlavních televizních stanicích.


Veronika Šmítková
Tisková mluvčí televize Nova

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .