Extra Publishing, české vydavatelství populárně-naučných periodik, s úspěchem oprášilo legendární značku „100+1 zahraniční zajímavost„. Nahradila méně úspěšný titul „Svět“. Pro příznivce původního časopisu 100+1 plánuje vydat na začátku května retro vydání, které bude obsahovat nejzajímavější články ze všech dosavadních 49 ročníků čtrnáctideníku „100+1″.
100+1 s retro výtiskem
Retro vydání čtrnáctideníku „100+1 zahraniční zajímavost“ se dostane do prodeje ve středu 2. května. Kromě klasického samostatného výtisku o 52 stranách bude součástí nákladu devátého čísla příloha s reprinty klíčových momentů těch nejzajímavějších článků a střípků ze všech 49 ročníků „100+1″. Celkový počet stran se podle vyjádření společnosti Extra Publishing má vyšplhat až na 120. Tištěný náklad by měl být zhruba 60 tisíc výtisků.
PŘEČTĚTE SI: 100+1 se vrací, Extra Publishing ji právě dnes obnovuje
Značka „100+1“ je mezi čtenáři vnímána jako pozitivní mediální značka. I to byl jeden z důvodů, proč se k němu Extra Publishing obrátilo: „Navíc je populární tzv. retro vlna, neboli návrat ke všemu dobrému z minulosti. Retro vydání 100+1 je tak mimořádnou příležitostí pro všechny inzerenty, využít ke své marketingové komunikaci i sílu mediální značky 100+1 zahraniční zajímavost. A to jak pro inzeráty, tak pro PR články a prezentace,“ uvedla společnost.
Inzerce možná i v retro formátu
Posledním termínem pro inzerentní podklady v 9. čísle letošního ročníku je středa 25. dubna do 12.00. Čistý rozměr inzertní celostrany je 195 x 285 mm, shodný tedy s prvním ročníkem časopisu „100+1 zahraniční zajímavost„.
„Samozřejmostí je plošná inzerce, ať již v retro vydání nebo v běžném vydání 100+1 č. 9/2012, ale budeme flexibilně řešit také advertorialy a speciální inzertní projekty připravené na míru. Ty jsou vhodné například pro prezentaci historie značky. A myslíme i na možnost retro inzerátů, ať již dodaných či adaptovaných, anebo převzatých právě ze starých ročníků ‚Stoplusjedničky‘. Časopis 100+1 se již v šedesátých letech tvářil ‚západně‘. Inzerce zde byla běžná a na svoji dobu zabírala výrazný podíl stránek. Proto má řada inzerentů v titulu 100+1 historii čítající právě celých 49 let,“ vysvětluje Pavel Pospíšil, obchodní ředitel tištěných titulů Extra Publishing.
Odpočítávání startu obnoveného čtrnáctideníku 100+1.
Re-launch 100+1 probíhá úspěšně
V lednu 2012 zahájila „Stolplusjednička” 49. ročník, původně vycházela už v roce 1964. Ačkoli je sled ročníků kompletní, řada vydávání byla v roce 2010 přerušena – zastaveno bylo také předplatné a společnost 100+1 a.s. byla od června v insolvenčním řízení. Vydavatelství Extra Publishing, které koupilo ochrannou známku a předplatitelský kmen, značku oprášilo. Původní časopis Svět prošel úpravou a změnil se právě na 100+1.
MediaProjekt III.+IV.Q 2011: Magazíny RF Hobby meziročně posilují o více než 25%
Slevový portál www.republikaslev.cz nabídnul úvodní dvě vydání čtrnáctideníku „100+1 zahraniční zajímavost” s nástěnnou mapou světa za cenu 29 Kč. Nabídka sklidila značný ohlas a byla brzy vyprodána, zájem projevily přesně 4,3 tisíce čtenářů. 100+1 vychází 20krát ročně na 68 stranách v nákladu zhruba 45 tisíc. Nechybí ani pravidelné speciály, které vychází hned čtyřikrát ročně.
Extra Publishing se ke značce 100+1 vrátilo se značným úspěchem, podle posledního průzkumu čtenosti MediaProjekt čte čtrnáctideník zajímavostí 67 tisíc čtenářů, v mezikvartálním srovnání se výsledek zlepšil o 21 tisíc, meziročně dokonce o 28 tisíc.