Nový kulinární časopis „Ano, šéfe!“ vydává FTV Prima pod obchodní značkou Solootions ve spolupráci s vydavatelstvím Bauer Media. První číslo čtvrtletníku má 68 stran a vychází v nákladu 50 tisíc kusů.
V každém čísle najdou čtenáři kromě receptů i tipy na nejrůznější restaurace a zajímavosti, které jsou v jejich okolí. Především ale představí čtyři restaurace, které prošly pořadem „Ano, šéfe!“.
„Velmi nás těší, že letos uvádíme na trh již třetí tištěný titul. Nový čtvrtletník Ano, šéfe! jistě zaujme širokou čtenářskou základnu, stejně jako pořady se Zdeňkem Pohlreichem, které patří mezi vlajkové lodi televize Prima,“ říká Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.
Četba magazínu bude navíc do značné míry interaktivní – čtenáři si budou moci do svého chytrého telefonu nahrát QR kódy z časopisu a ty je přesměrují na videa z pořadů a hlášky Zdeňka Pohlreicha. „Jsem přesvědčený, že tento koncept bude pro čtenáře lákavý. Tón Šéfových výroků, se kterými se čtenář setkává, zůstává v časopise autentický,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za značku Solootions.
Nejlepší hlody šéfa Zdeňka Pohlreicha
Popularitu si Zdeněk Pohlreich získal i díky svým nezapomenutelným hlodům, které nabízí divákům ve svých pořadech Ano, šéfe a Už dost, šéfe. V následující galerii přinášíme výběr nejlepších výroků, kterými šéf počastoval diváky …
....Hned v prvním čísle časopisu najdou čtenáři recepty na divočinu v kuchyni, tedy zvěřinové recepty, nebo koláče z podzimního ovoce. Kromě sezónních receptů bude každé číslo obsahovat i recepty z dalších pořadů Zdeňka Pohlreicha (Teď vaří šéf!, Šéf na grilu nebo Rozpal to, šéfe!).
„V každém čísle časopisu přineseme reportáže ze čtyř restaurací, které prošly pořadem Ano, šéfe!, také představíme jejich majitele, záměry, interiér a především zásah a hodnocení Šéfa,“ komentuje spolupráci Dana Vachtlová, publisherka vydavatelství Bauer Media v.o.s.