Radio DJ odstartovalo svou novou jarní reklamní kampaň. Ta vystihuje jeho styl alternativního, moderního metropolitního rádia.
Plakáty a samolepky se tak objevují na pražských středních školách, tištěná inzerce bude nasazená v relevantních magazínech jako například X-Mag a Street. Současně spouští radio DJ i nové webové stránky www.radiodj.cz. Těm dominuje vlastní přehrávač pro poslech přes internet, novinky z pražské hudební scény a urban design.
Kampaň souvisí se změnou názvu a úpravou programu z letošního února. Součástí programu jsou tak nyní živé djské sety známých jmen pražské hudební scény a rozšířený informační servis pro posluchače včetně nabídek práce a slev. V dubnu se také rádiu DJ podařilo získat licenci na dokrývač, který posílí signál rádia v okrajových částech Prahy. Radio DJ tak – kromě 89.0 FM, rozšíří své vysílání na další frekvenci 102,9 FM a vyjde tak vstříc posluchačům z okrajovějších částí Prahy jako Jinonice nebo Stodůlky.
„Spousta našich posluchačů bydlí na pražských sídlištích daleko od centra, proto jsme rádi, že se k nim takto můžeme dostat,“ říká Martin Pokorný, programový ředitel radia DJ. Druhá licence o dokrytí v oblasti Jižního Města rádiu udělena nebyla.
Jasna Sýkorová
manažerka vztahů s veřejností