V tomto týdnu odstartovala kampaň zaměřená na ranní blok Českého rozhlasu 1 – Radiožurnál s moderátorem Janem Pokorným.
Kampaň bude probíhat během celého dubna a zahrnuje především tiskovou inzerci v hlavních denících, týdenících i vybraných měsíčnících, sponzoring na České televizi a TV Prima. Součástí mediálního mixu budou též internetové bannery na všech hlavních zpravodajských serverech u nás a doplňkově též outdoorové aktivity, jako např. velkoplošná obrazovka nad dopravně frekventovaným Nuselským mostem v Praze či LCD obrazovky v rámci sítě hypermarketů po celé ČR. Vizuální podobu kampaně připravila pro Český rozhlas agentura AnFas.
Ranní Radiožurnál mohou posluchači slyšet každé pondělí až pátek, od 5.00 do 9.00 hodin. Každou čtvrthodinu nabízí kompletní přehled – zprávy, doprava, počasí. Mezi tím ty nejlepší reportáže a rozhovory, přehledy tisku a ranní interview.
Informaci serveru RadioTV poskytl Mgr. René Zavoral, ředitel Odboru marketingu a PR Českého rozhlasu.