ČT24 si v celodenním share již 4. týden získává více než 1% dospělých diváků

Digitální zpravodajský kanál ČT24 si opět získal více než 1procentní podíl na dospělém publiku. Tento úspěch drží již čtvrtý týden za sebou a v posledním 47. týdnu má přesně 1,04 % dospělého publika.

Digitální zpravodajský kanál ČT24 si opět získal více než 1procentní podíl na dospělém publiku. Tento úspěch drží již čtvrtý týden za sebou a v posledním 47. týdnu má přesně 1,04 % dospělého publika. Ve 45. týdnu 2007 se mu věnovalo dokonce 1,10 % publika 15+. Podle zjištěných informací staví (z hlediska diváckého zájmu) jednoprocentní podíl na publiku český zpravodajský program ČT24 na úroveň evropských kanálů s tematickým zaměřením na zpravodajství.


Pokud se podíváme na speciální cílovou skupinu „dospělých diváků s možností příjmu kanálu ČT24“ – tedy diváků, kteří mají možnost jej sledovat – získal kanál ČT24 v 47. týdnu dokonce 2,67 % celodenního podílu na dospělém publiku. Nejvyhledávanějšími pořady uplynulého týdne přitom byly: nedělní Otázky Václava Moravce, respektive jejich druhá část, kterou sledovalo 1,9 % dospělých diváků s možností příjmu kanálu ČT24, při podílu na publiku 8,08 %; dále zpravodajská relace Zprávy 22.00 (ve středu 21. 11.), kterou sledovalo 1,6 % diváků ČT24 15+ při podílu 4,87 % a Události v regionech z pondělka 19. 11., které sledovalo rovněž 1,5 % dospělých diváků ČT24 při podílu 3,51 %.


Digitální kanál ČT24 má již stabilní publikum a se vzrůstajícím počtem domácností, které mají možnost jej přijímat, se jeho pozice na mediálním trhu stále upevňuje.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .