Celkově již páté uvedení zábavného pořadu, natočeného roku 1996, sledoval v sobotním prime time na ČT1 každý druhý dospělý divák v danou dobu přítomný u televizorů.
Sedmdesátiminutový zábavný pořad To je šoubyznys, ve kterém Helena Vondráčková a Jiří Korn uvedli celkem pětačtyřicet hereckých a pěveckých osobností, zhlédlo 1 190 000 dospělých diváků, tj. 13,9 %. V podílu na publiku to činilo 49,70 % dospělých, tedy každého druhého dospělého diváka v danou dobu u TV přijímačů.
Na přehlídku toho nejlepšího z televizní zábavy České televize se kromě dospělých dívalo také 42 000 děvčat a chlapců ve věku 4-14 let, při podílu na publiku 27,33 %. V dospělém publiku o 3% převládaly ženy, kterých bylo 15,4 % při podílu dokonce 51,76 %.
Sledovanost zábavného pořadu rostla s věkem diváků a v hojném počtu (7,5 % sledovanosti a 36,00 % podíl na publiku) pořad přilákal i mladé diváky ve věku od 25 do 35 let. Pokud rozčleníme diváckou obec podle nejvyššího dokončeného vzdělání, zjistíme, že nejatraktivnější byl pořad pro vyučené a diváky s úplným středním vzděláním, naopak nejméně příznivců si pořad získal v řadách vysokoškoláků, ale i v této skupině zaujal úctyhodných 10,2 % diváků při podílu 50,61 %.
Martin Krafl
Tiskový mluvčí ČT