Asociace televizních organizací prodloužila lhůtu pro podání nabídek na výběr realizátora elektronického měření sledovanosti televizního vysílání o dalších 60 dnů.
Konec lhůty pro podání nabídek do výběrového řízení, které vyhlásila Asociace televizních organizací (ATO), byl původně stanoven na 28. června. Zájemci na projekt čtvrté vlny peoplemetrového měření se tak budou moci hlásit ještě zhruba následující dva měsíce (tedy 60 dnů). „Hlavním důvodem tohoto kroku je společný zájem členů ATO umožnit účast co nejširšímu počtu uchazečů. Vítěz výběrového řízení by měl poskytovat nejkvalitnější služby a zároveň šetřit finanční prostředky. Výběrové řízení na nového realizátora probíhá letos poprvé formou veřejné zakázky,“ informovala Daniela Keltová, asistentka ATO.
SOUVISEJÍCÍ: Novým prezidentem ATO je Jan Andrušk
Asociace televizních organizací je zájmové sdružení, které od roku 1997 zajišťuje realizaci a koordinaci společného průzkumu elektronického měření sledovanosti televize v České republice. V současné době patří do srdužení provozovatelé televizního vysílání Česká televize, CET 21 spol. s r.o., FTV Prima spol. s r.o. a Asociace komunikačních agentur České republiky (přední agentury působící v oblasti reklamy). Přidruženým členem je také společnost Barrandov Televizní Studio, a.s. a mediální zastupitelství At Media CZ.