Čeští dospělí diváci (kategorie 15+) strávili v únoru tohoto roku u televizních obrazovek v průměru 3 hodiny a 48 minut denně, což je o dvě minuty méně než v předchozím měsíci lednu. Ovšem oproti únoru 2008 jde o nárůst 14 minut.
Největší podíl na publiku má tradičně TV Nova, které však klesl share z lednových 39,46% na únorových 38,9%. Mírně klesla i ČT1 – z 20,06% na 19,97%. Pokles zaznamenala i TV Prima – z 15,88% na 15,44%. Díky MS v klasickém lyžování si polepšila ČT2 – z 5,96% na 7,55%.
V prime time (19.00 až 23.00) si TV Nova polepšila – z 42,62% na 43,43%. ČT1 nepatrně klesla – z 22,3% na 22,28%. Vyšší pokles zaznamenala TV Prima – z 16,48% na 15,73%. ČT2 si polepšila i v prime time – 4,88% na 5,57%.
Zdroj ATO – Mediaresearch