Podle zprávy, kterou jsme obdrželi, činily čisté výnosy 186,2 milionů dolarů, pokles o 38,9%.
Jedná se o výnosy za 2.čtvrtletí roku 2009. Výsledky shrnují období 3 (resp. 6) měsíců končících 30.června 2009. Provozní zisk za čtvrtletí klesnul o 87 milionů dolarů na konečných 11,7 milonů. Poklesy stihly také čistý zisk z běžné činnosti, čítal 22,1 milionu dolarů (-43,4 milionů USD). Samostatné místo ve zprávě dostaly informace o akciích: „plně zředěný zisk na akcii se snížil o 1,01 na 0,47 USD.“
Vezmeme-li v úvahu čisté výnosy za šest měsíců končících k 30.červnu 2009, celkový objem zaujal 327,4 milionů (pokles o 38% oproti prvnímu pololetí roku 2008), provozní zisk klesnul o 217,0 milionů (na ztrátu 72,8 milionů). Také zisk z běžné činnosti byl za první pololetí ztrátový – 24,6 milionů (pokles o 105,8 milionů). „Plně zředěný zisk na akcii se snížil o 2,25 USD na ztrátu ve výši (0,43) USD.“
„Reklamní trhy spadly přibližně na úroveň roku 2007. Byl to bolestivý proces pro nás i akcionáře. Síla našich značek a televizních stanic se v této krizi prokázala vyšším podílem diváků a zvýšeným tržním podílem ve všech klíčových zemích, kde působíme. Nyní se těšíme na oživení reklamních trhů,“ řekl generální ředitel CME Adrian Sarbu.
CME působí kromě České republiky rovněž na Slovensku, v Bulharsku, Chorvatsku, Slovinsku, Rumunsku a na Ukrajině. Do jejího portfolia patří stanice jako je Nova, Markíza a další.
Celou rozsáhlou zprávu mapující finanční výsledky skupiny CME si můžete přečíst a stáhnout zde.