Velké televize si v minulém týdnu polepšily. Tento nárůst je způsoben předchozím poklesem, který způsobilo MS v atletice. Náběh podzimního schématu se projeví až v dalších výsledcích. Chalupáři velkolepě zakončili svou letní jízdu.
TV Nova zaznamenala v minulém týdnu průměrný celodenní share ve výši 35,82% (nárůst o 3,57%) a její podíl na sledovanosti v prime time (19:00 až 23:00) dosáhl na 39,15% (nárůst o 5,28%). Nova tak začala bez problémů dohánět prázdninové propady.
ČT1 v celodenním průměru vzrostla na 18,59% (nárůst o 0,34%). V prime time však směřovala směrem dolů – 19,85% (pokles o 0,28%).
TV Prima v celodenním podílu na publiku překonala první veřejnoprávní kanál, když dosáhla na hodnotu 18,95% (nárůst o 1,23%). V prime time pak Prima získala podíl na koláči share ve výši 19,38% (nárůst o 2,41%).
ČT2 se vrátila ke svému „normálnímu“ provozu. Její průměrný celodenní share v minulém týdnu klesl na 5,36% (pokles o 3,4%) a share v prime time spadl na 5,07% (propad o 5,75%).
Zpravodajská ČT24 zaznamenala celodenní share ve výši 1,97% (pokles o jednu desetinu) a share v prime time 1,24% (pokles o 0,05%).
Sportovní ČT4 se také vrátila na svá „předatletická“ čísla – celodenní share 1,87% (pokles o 1,61%) a share v prime time 2,34% (pokles o 0,76%).
Nova Cinema vyrostla v obou měřených úsecích – průměrný celodenní share 1,83% (nárůst o 0,19%) a průměrný share v prime time 1,8% (nárůst o 0,32%).
TV Barrandov mírně klesala. Její celodenní share byl minulý týden 2,63% (pokles o 0,03%) a share v prime time 1,81% (pokles o 0,14%).
Prima Cool v celodenním měření dosáhla na stejný výsledek jako v předchozím týdnu – 1,05%. V prime time potom klesla na 0,79% (pokles o 0,15%).
Kategorie Ostatní klesala. Celodenní share 11,93% (pokles o 0,19%) a share v prime time 8,58% (pokles o 0,87%).
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem minulého týdne byl poslední díl seriálu Chalupáři. Sledovalo jej 1 999 tisíc diváků. Mezi zpravodajskými pořady vyhrály nedělní Televizní noviny, které vidělo 2 226 tisíc diváků. Oba pořady vysílala TV Nova.
Zdroj: ATO – Mediaresearch; údaje jsou platné pro kategorii 15+