ČT nepřipravuje speciální atletické studio

atletikaspotakovamalaAtletické mistrovství světa, které hostí Berlín, se blíží. Pro Českou republiku zajišťuje přenosy Česká televize. Ta oproti zvyklostem letos nepřipravila pro své diváky speciální sportovní studio.

Lidové noviny si všímaly omezenější reklamní nabídky, kterou Česká televize nabízí. „K současnému mistrovství světa v atletice se vážou reklamní bloky pro klasickou reklamu. Nabídka sponzorských aktivit byla též připravena, ale nakonec se nerealizovala z technických důvodů. Klasické nejžádanější formáty (sponzorské vzkazy, injektáže) v rámci samotných přenosů nejsou možné, jelikož tento prostor je vyhrazen mezinárodním partnerům,“ uvedl pro LN Štěpán Janda, redaktor tiskového útvaru České televize. Nejdražší reklamní třicetivteřinový spot v rámci atletického mistrovství má podle Jandy ceníkovou cenu 60 000 korun, čímž se řadí mezi nejdražší spoty na ČT 2 v měsíci srpnu. „Výjimku tvoří pouze speciální bloky v rámci přenosu fotbalové Ligy mistrů, kdy ceníková cena za jeden třicetivteřinový spot dosahuje až 230 000 korun,“ uvedl Janda. Ceny spotů podle něj odrážejí sledovanost daných bloků.

Odhaduje se, že u televizních obrazovek bude MS sledovat 6,5 miliardy diváků, což z MS činí největší sportovní událost tohoto roku.

Autor článku:

Komentáře (3)

    1. Martin Šinkovský Autor příspěvku

      to jste mě zarazil :-) hledal jsem na netu a ten říká, že toto číslo jsme zdárně překonali již v únoru 2006

    2. Zdeněk Kubík

      ale zase 7 miliard jich bude v roce 2011 a to i s kojenci

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .