Minulý týden potvrdil klesající tendenci hodnot share u ČT1. V celodenním měření dosáhla veřejnoprávní jednička na 19,43%, což je pokles o 0,39%, v prime time potom klesla o 0,98% na 20,5%.
Lídr trhu TV Nova v celodenním měření podílu na publiku mírně klesla na 38,44% (pokles o 0,02%). V prime time naopak posílila na 43,04% (nárůst o 0,99%).
TV Prima v celodenním měření ztratila 0,11% a minulý týden její podíl na publiku vykázal hodnotu 16,75%. V prime time posílila a vrátila se nad sedmnáct procent – 17,14% (nárůst o 0,26%).
ČT2 minulý týden nevysílala žádné významné mezinárodní sportovní přenosy a soustředila se hlavně na play off české hokejové extraligy. Nelze se proto divit, že její share opět ztrácel. V celodenním měření vykázal hodnoty 6,57% (pokles o 1,42%). Ještě výraznější ztrátu zaznamenala ČT2 v prime time – 5,22% je o 2,04%.
Zpravodajská
ČT24 se v celodenním měření share dostala přes dvě procenta – 2,04% je nárůst o 0,54%. V prime time vzrostla na 0,94% (nárůst o 0,16%).
Sportovní ČT4 v celodenním měření mírně ztratila z 1,31% v předchozím týdnu na 1,16% v předchozím týdnu. V prime time pak vykázala hodnoty share ve výši 1,24% (pokles o 0,28%).
Nova Cinema rostla v obou hodnotách: celodenní share byl 1,76% (nárůst o 0,56%); prime time 1,87% (nárůsto o 0,76%).
Kategorie Ostatní po delší době rostla. V celodenním měření vykázala share ve výši 13,85% (nárůst o 0,99%) a v prime time 10,05% (nárůst o 1,12%).
Zdroj: ATO – Mediaresearch; data jsou platná pro kategorii 15+.