FTV Prima, která 1. dubna spustí nový televizní kanál Prima Cool, vloží podle odhadů deníku e15 do této nové stanice mezi 2,5 a 3,5 miliardami korun. Management druhé komerční televize i vzhledem k ekonomické krizi počítá spíše s nižšími reklamními příjmy. „Stanice nás ročně bude stát stovky milionů korun. Od akcionářů máme přitom pět let na to, abychom prokázali životaschopnost projektu,“ uvedl ředitel Primy MAREK SINGER.
Další desítky milionů korun bude stát zařazení do multiplexu 2, který provozují České radiokomunikace. Ty si za jednu pozici v multiplexu účtují 90 až 100 milionů korun ročně při plném pokrytí. V době startu stanice bude mít druhá digitální síť pokrytí asi 57 procent obyvatel Česka.
Stanice zpočátku bude spoléhat výhradně na akviziční pořady, například kreslený seriál Futurama, zápasy Premiére League, motoristický magazín z dílny BBC Topgear, série Teorie velkého třesku, Frasier, Chuck či Heroes. V budoucnu se počítá i s vlastní tvorbou.