1 milion 156 tisíc dospělých diváků v kumulovaném zásahu (všichni ti, kteří alespoň 3 minuty kontinuálně sledovali některou část z vysílání k eurovolbám) využilo nabídku České televize, která se věnovala 11 hodin a 51 minut volbám do Evropského parlamentu.
Vysílání v sobotu 6. června na ČT24 od 14:00 do 16:14 hodin zasáhlo 221 tisíc dospělých diváků – průměrná sledovanost 0,7 %; share 4,67 %.
V neděli 7. června zahájila opět ČT24 už ve 21 hodin a toto kontinuální vysílání, které končilo ve 2:36 hodin, zasáhlo 547 tisíc dospělých diváků – průměrná sledovanost 1,0 %; share 5,27 %. Ve 22 hodin se připojila ČT2, jejíž vysílání skončilo o 30 minut dříve a zasáhlo 660 tisíc diváků – sledovanost 1,4 %; share 9,77 %.