Hudební televize Óčko s novou imageovou kampaní

nech_se_ockovatUKÁZKA UVNITŘ – Novou kampaň televize Óčko charakterizuje motto „Nech se Óčkovat„, diváky informuje o možnostech příjmu.

Dubnová kampaň hudební televize Óčko byla dnes oficiálně představena. V kampani se objevuje několik hesel: „Bojíš se telenovel?“ (odkazující na romantický seriál Tisíc a jedna noc, vysílá TV Nova) a „Škola je zabiják„. Hlavním komunikačním prvkem je motto provázející kampaň „Nech se Óčkovat„.  Nové vizuály se objeví zejména v denním tisku a také v life-stylových časopisech.

K TÉMATU: Novinky v programu doplní Óčko novou grafikou

Nové vizuály připravila agentura TTV, která se na tuzemském trhu objevila už v roce 1992 a patří k zakládajícím členů Asociace komunikačních agentur. Fullservisová reklamní agentura nabízí služby hned v několika oblastech, konkrétně jimi jsou „marketingová strategie a komunikace, ATL, BTL, PR a internetová reklama, filmová, foto a eventová produkce„.

ocko_nova_kampan

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: