Televizní reklamní trh se v únoru propadl. Inzerenti v tomto měsíci investovali do televizní reklamy o 15 % méně než v lednu. Historicky jde o první propad tohoto trhu. Zatímco počet televizních stanic, kde lze nakupovat reklamní čas, roste, chuť inzerentů investovat do tohoto druhu propagace klesá. Tento nižší zájem nejspíš nejcitelněji dopadne na nové digitální televizní stanice. Avšak i „velcí hráči“ na trhu se činí. „Snažíme se pochopitelně nalákat (inzerenty) nebo využít toho, že máme dvě stanice. Aby toho inzerenti mohli využít, jsou zde pobídky pro klienty. Když inzerují na jednom kanálu a zároveň na druhém, tak jim to přináší určité výhody,“ přiznává generální ředitel TV Prima MAREK SINGER.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.