Televizní reklamní trh se v únoru propadl. Inzerenti v tomto měsíci investovali do televizní reklamy o 15 % méně než v lednu. Historicky jde o první propad tohoto trhu. Zatímco počet televizních stanic, kde lze nakupovat reklamní čas, roste, chuť inzerentů investovat do tohoto druhu propagace klesá. Tento nižší zájem nejspíš nejcitelněji dopadne na nové digitální televizní stanice. Avšak i „velcí hráči“ na trhu se činí. „Snažíme se pochopitelně nalákat (inzerenty) nebo využít toho, že máme dvě stanice. Aby toho inzerenti mohli využít, jsou zde pobídky pro klienty. Když inzerují na jednom kanálu a zároveň na druhém, tak jim to přináší určité výhody,“ přiznává generální ředitel TV Prima MAREK SINGER.
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2