Lidé jsou přesyceni reklamou

radiotv-archiv17Vyplývá to z průzkumu „Češi a reklama 2009“, který vytvořila společnost Faktum Invenio. Na svých stránkách o tom píše portál ct24.cz. Divákům vadí především na komerčních celoplošných stanicích. V očích lidí si polepšil internet, loni přitom velký objem reklamy vadil až třetině dotázaných. V hodnocení se pak daří „letáčkům“. Ačkoli lidé tyto letáky nechtějí, je velká šance, že obsah pronikne do myšlení lidí. Respondenti přiznávají, že reklama může manipulovat s lidmi, sami to ale nepociťují na své osobě. Spousta z nich však dle odborníků na základě reklamy nakupuje. „ Nejdůležitější je, aby reklama nelhala a přinášela skutečné informace. Teprve pak přichází zábava. Humor je dobrá věc, ale nesmí přebíjet sdělovací podstatu reklamy,“ uzavírá Jan Herzmann.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .