Vítězem desátého ročníku soutěže Agentura roku, kterou pořádal týdeník Strategie ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur se stala firma Mark/BBDO.
Reklamní agentura Mark/BBDO zvítězila v desetileté historii soutěže už počtvrté. Historicky stejně úspěšnou je rovněž se čtyřmi vítězstvími Euro RSCG Prague. Ta se letos umístila na druhém místě. Třetí pozici obsadila agentura Young & Rubicam Praha.
Mezi mediálními agenturami si nejlépe vedla OMD Czech, následována společností Médea a Mediaedge:CIA. Cenu za kreativitu, stejně jako za image, získala rovněž Mark/BBDO a ocenění za efektivitu McCann Erickson Prague.
Jedním z kritérií, podle něhož se pořadí agentur určuje, jsou získané body z mezinárodních i tuzemských soutěží kreativity a efektivity reklamy. Dalším měřítkem je výkonnost, která se posuzuje podle investic klientů agentury do reklamy. Renomované výzkumné agentury Stem/Mark a Millward Brown zároveň provádějí výzkum mezi 300 největšími zadavateli reklamy, kteří hodnotí image agentur.
První cenu v národním kola soutěže Best of Best, vyhlašované Asociací komunikačních agentur se stal v kategorii art director ALEŠ POKORNÝ z Euro RSCG Prague, nejlepším copywriterem byl vyhlášen PAVEL FRIŠ rovněž z Euro RSCG Prague, titul v kategorii kreativní ředitel získal DANIEL RŮŽIČKA z Young & Rubicam a nejlepší kreativní tým utvořili ŠTĚPÁN CHALOUPKA a ALEŠ KOLAJA z Mark/BBDO.