Finanční krize se podepsala i na prodeji reklamního času Super Bowlu 2009. Přestože třeba Budweiser, Coca Cola, Pepsi Cola nebo GE utratili za půlminutový spot 3 milióny dolarů (přes 66 miliónů korun), utržila televizní společnost Fox za tento ročník pouze 180 miliónů dolarů (téměř 4 mld. korun). V loňském roce přitom na reklamním čase vydělala čtvrt miliardy dolarů (přes 5,5 mld. korun). Reklamy se například zřekly společnosti FedEx a General Motors.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.