Evropská komise dnes oznámila, že se do kampaně před červnovými volbami do Evropského parlamentu, zapojí i televizní stanice MTV. Evropští komisaři si od zapojení této hudebně-lifestylové televize slibují vyšší účast mladých voličů ve zmiňovaných volbách. V posledních volbách do EP byla účast mladých lidí ve věku 18 až 24 let nízká, pohybovala se kolem 40%. Evropská unie doufá, že tentokrát se mladí lidé zapojí do rozhodování o budoucnosti EU aktivněji.
„Věříme, že je prospěšné dát mladým lidem příležitost jednat a zapojit je do budování budoucnosti. Toto je pro nás priorita,“ uvedl ředitel MTV Networks International ANTONIO CAMPO DALL´ORTO. MTV podle něj přispěje ke sledovanosti unijní politiky před volbami prostřednictvím programu Slyšíš mě, Evropo. Ten má podnítit mladé Evropany, aby se podělili o svoje pocity, nápady a obavy, a aby vyjádřili, co si myslí o EU, například na stránkách kampaně www.caneuhearme.eu/eu. Na kanálech MTV v Evropě se také od dubna vysílají tři reklamní spoty zaměřené na mladé lidi v EU.
Kampaň MTV a Evropské komise končí 30. dubna.