Prima Cool se poprvé od samostatného měření dostala přes jedno procento. Nova zatím nezastavila pokles, ale Nova Cinema se v prime time přehoupla přes dvě procenta. Rostla i TV Barrandov. V čele nejsledovanějších nezpravodajských pořadů se v létě nejspíš natrvalo usadili Chalupáři.
TV Nova pokračuje v poklesu z předchozího týdne. Její průměrný celodenní share v minulém týdnu činil 34,94% (pokles o 0,85%) a podíl na publiku v prime time (19.00 až 23.00) 37,79% (pokles o 1,65%).
ČT1 zastavila svůj růst a v minulém týdnu klesala. Její celodenní share činil 20,13% (pokles o 0,77%) a share v prime time 22,48% (pokles o 0,29%).
TV Prima mírně ztratila v celodenním průměru – 17,16% (pokles o 0,2%), avšak v prime time výrazně poskočila směrem nahoru – 18,09% (nárůst o 1,39%).
ČT2 vysílala Davis Cup, a proto její průměrný celodenní share vzrostl na 6,3% (nárůst o 0,75%). V prime time potom ČT2 zaznamenala share ve výši 4,04% (pokles o 0,93%).
Zpravodajská ČT24 šla v obou měřených úsecích nahoru. Její celodenní share činil 2,23% (nárůst o 0,12%) a share v prime time 1,86% (nárůst o 0,57%).
Také sportovní ČT4 šla nahoru. Její celodenní share činil přesně jedno procento (nárůst o 0,13%) a share v prime time 0,91% (nárůst o 0,2%).
Nova Cinema pokračovala ve své růstové tendenci. V celodenním měření se dostala na 1,82% (nárůst o 0,16%) a v prime time se dokonce dostala přes dvě procenta – 2,02% je o 0,3% více než v předchozím týdnu.
TV Barrandov si také polepšila – 2,68% v celodenním měření je o 0,57% více než v předchozím týdnu a 1,73% v prime time je o desetinu více než v předchozím týdnu.
Prima Cool se v celodenním měření dostala přes jedno procento a předstihla tak například ČT4. 1,08% je o 0,24% více než v předchozím týdnu. Share v prime time činil 0,97% (nárůst o 0,24%).
Kategorie Ostatní si v minulém týdnu připsala celodenní podíl na koláči podílů na sledovanosti ve výši 12,66% (pokles o 0,15%) a podíl v prime time 10,11% (nepatrný pokles o 0,07%).
Chalupáři se v pozici nejsledovanějšího nezpravodajského pořadu tohoto léta zřejmě usadili natrvalo. I tentokrát byli nejsledovanější, když si je nenechalo ujít 1 955 tisíc diváků.
Zdroj: ATO – Mediaresearch; údaje jsou platné pro kategorii 15+