Minulý týden znamenal pro TV Nova velký propad v obou měřených úsecích share. Průměrný celodenní podíl na publiku vystoupal u Novy pouze na 35,79% (pokles o 2,7%). V prime time (19.00 až 23.00) byl pád ještě výraznější – 39,44% je propad o 4,58%.
Opačným směrem kráčela ČT1, která tak potvrdila trend z předchozího týdne. Její průměrný celodenní share v minulém týdnu činil 20,9% (pokles nárůst o 1,45%) a share v prime time 22,77% (nárůst o 2,01%).
TV Prima také rostla a kompenzovala tak propad z předchozího týden. Celodenní podíl na publiku měla 17,36% (nárůst o 0,95%) a share v prime time byl 16,7% (nárůst o 1,64%).
ČT2 udržela hladinu z předchozího týdne. Její průměrný share v minulém týdnu činil – celodenní 5,55% (nárůst o 0,29%; v prime time 4,97% (nárůst o 0,03%).
Také zpravodajská ČT24 držela konstantní data. Celodenní share 2,11% (pokles o 0,15%) a share v prime time 1,29% (nárůst o 0,15%).
Sportovní ČT4 se v minulém týdnu dostala hluboko pod jedno procento. Celodenní share byl 0,87% (pokles o 0,84%) a share v prime time 0,71% (propad o 1,02%).
Nova Cinema v minulém týdnu zaznamenala celodenní share ve výši 1,66% (nárůst o 0,24%) a share v prime time 1,72% (nárůst o 0,43%).
TV Barrandov rostla v obou měrených úsecích. V celodenním share dosáhla na 2,11% (nárůst o 0,17%) a v prime time 1,63% (nárůst o 0,25%).
Prima Cool víceméně držela dobyté pozice. Celodenní share činil 0,84% (pokles o 0,12%) a share v prime time 0,73% (nárůst o 0,07%).
Kategorie Ostatní vykázala v minulém týdnu celodenní share ve výši 12,81% (nárůst o půl procenta) a share v prime time 10,04% (nárůst o 1,02%)
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem minulého týdne byli opět Chalupáři, na které se dívalo 1 624 tisíc diváků a zpravodajským Televizní noviny z úterý 30. června (2 242 tisíc diváků).
Zdroj: ATO – Mediaresearch; údaje jsou platné pro kategorii 15+