NÁHLEDY UVNITŘ – Březen přináší novou tvář hudební televize Óčko, změna má být komplexní. Zároveň však končí její hlavní symbol – Pan Óčko.
Po dvou letech přichází hudební stanice Óčko se zbrusu novou korporátní grafikou, vše doplní kopletní obměna televizních identů – to znamená, že spatříme nový styl grafiky pro identy, reklamní znělky, programové roletky, upoutávky, klipové lišty a další. Poslední re-launch proběhl letos koncem léta.
PŘEČTĚTE SI:
TV Óčko od března s agenturou AT Media
Óčko přechází na nový satelit, změní transpondér
Více ke změnám prozrazuje Silvie Peckové, programová ředitelka televize Óčko: „Grafiku posouváme do atraktivního „urban“ stylu, který bude bližší naší cílové skupině 15 – 35 let. Svůj prim hraje kombinace moderních barev a použití originálního fontu písma. V tuto chvíli se loučíme s Panem Óčkem, ale není vyloučeno, že se k němu v budoucnu ještě vrátíme.“
K TÉMATU: Óčko v novém roce se dvěma novinkami
Autorem grafiky je grafik Óčka Charly Boudriot.
Konečně grafika, na kterou se dá tak nějak koukat. Ta předchozí byla příšerná a nekoukatelná.
Nemyslím si, že grafika by byla největším problémem. Na Óčku mi nejvíc vadí to, že kromě ranního vysílání je obrazovka zasekána přiblblými telefonickými hrami nebo večer SMS chatem. Z vlastního klipu toho už moc vidět není. Chápu, že to Óčku vydělává, ale všeho moc škodí. V tomhle je nejlepší VH1 – tam jsou jen titulky klipu, které ani moc neruší.
To je pravda, těch her je tam až moc, každopádně večer od 22:00, když běží sms chat na Óčko nekoukám už vůbec, číst si totiž byť jen pár minut v kuse smsky typu „Kluk hledá kluka na perverzní bůhvíco“ fakt nemusím, když se budu chtít jít vyzvracet, možná si Óčko v nočních hodinách zapnu. Já osobně nejvíc koukám na rakouskou GoTv, sem tam MTV Hits, MTV Dance nebo MTV2 (různé hudební žánry,přepínám podle nálady) a když chci relaxovat, pustím si i VH1 nebo Deluxe Music.