Hudební televizní stanice Óčko se blíží další pomyslné hranici. Tentokrát má na dosah jeden a půl miliónu diváků. Podle měření metodou TV metrů sledovalo Óčko v lednu 1,464 milionu diváků. Za nárůstem sledovanosti jsou nové digitální vysílače, ale také novinky v programu a přímý přenos z udělování hudebních cen. Oproti prosinci 2008 si tak TV Óčko naladilo v lednu o 195 tisíc nových diváků více.
„Přímý přenos z udělování hudebních cen, vytvoření vlastního hitu unikátního uskupení Óčko AllStars, novinky v programové nabídce – to vše se nemohlo projevit jinak než dalším, opět rekordním, nárůstem sledovanosti,“ hodnotí nárůst generální ředitel Óčka JIŘÍ BALVÍN.
„V prosinci jsme získali přes dvě stě tisíc nových diváků i díky spuštění nových digitálních vysílačů. V lednu společnost CDG, provozovatel našeho multiplexu, sice nespustila ani jeden, ale podobného úspěchu jsme dosáhli díky velmi atraktivnímu programu, který dokáže oslovit diváky v nejzajímavější cílové skupině. A náš podíl na trhu roste i ve stále se zvyšující konkurenci nových i velmi masivně propagovaných existujících televizních kanálů,“ vysvětluje úspěch ve sledovanosti Jiří Balvín.
„V poslední době často slýcháme pochyby o tom, jestli je konzervativní český divák připravený na digitalizaci televizního vysílání a nové tematické kanály. Výsledky Óčka ukazují, že dostupný digitální televizní signál v kombinaci s atraktivním programem pro konkrétní cílové skupiny diváků umí oslovit opravdu velký počet diváků, kteří se stále zřetelněji přesouvají od plnoformátových k tematickým kanálům,“ dodává Balvín.