Aktuality Televize

Dnes zahájila svůj provoz nová internetová televize, která zájemcům poskytne informace na téma rodičovství. Užitečné zprávy na stránkách www.babytelevize.cz naleznou těhotné ženy i rodiče malých dětí. (Pokračování textu…)...
7. 4. 2009
Z obchodního hlediska je pro TV Nova nejdůležitější cílová skupina dospělí 15-54 let. Minulý týden zaznamenala Nova v této kategorii nadprůměrných výsledků v podílu na publiku. Její share dosáhl v prime time (19.00 až 23.00) 47,13%. ...
6. 4. 2009
Ze statistik odvysílaných kampaní vyplývá, že TV Barrandov zaznamenala v březnu meziměsíční nárůst reklamních investic o 71,2%. Kampaní v březnu proběhlo celkem 33. (Pokračování textu…)...
6. 4. 2009
ČT24 překonala další rekord. V minulém týdnu dosáhla průměrného celodenního podílu na publiku ve výši 3,61%, což je nejvíce v historii této stanice. Přispěly k tomu oba dny, kdy ČT24 zprostředkovávala návštěvu prezidenta USA BARAC...
6. 4. 2009
Mezinárodní festival populárně-vědeckých filmů Academia fílm Olomouc (AFO) představil svou letošní znělku. (Pokračování textu…)...
6. 4. 2009
Přenosy návštěvy amerického prezidenta BARACKA OBAMY v Praze přebíraly živě všechny významné televize světa v čele se CNN, Sky News, BBC či Euronews. Celkem šlo vysílání České televize, která zajišťovala veškeré přenosy jako hla...
6. 4. 2009
Během čtyř sobotních večerů provede Jaroslav Dušek diváky České televize novou anketou „Kniha mého srdce“. Licencovaný formát pochází z dílny BBC, kde se pořad vysílá pod názvem „The Big Read“. (Pokračování textu…)...
2. 4. 2009
Včera se český televizní trh dočkal spuštění Prima Cool. Ekonomický deník E15 dnes přinesl vyjádření generálního ředitele TV Prima Marka Singera. Šance na spuštění stanice pro ženy s názvem Prima Klub vidí prý padesát na padesát...
2. 4. 2009
Ještě nedávno hrozil zánik sportovnímu okruhu slovenské veřejnoprávní televize s názvem Trojka. Nedávno schválená finanční pomoc ale pomohla dokonce k začátkům realizace čtvrtého kanálu STV. (Pokračování textu…)...
2. 4. 2009
Lídr trhu TV Nova si v předchozím týdnu v celodenním měření podílu na publiku pohoršila o více než půl procenta na 37,91% (pokles o 0,53%). V prime time (19.00 až 23.00) klesla ještě výrazněji na 42,25% (pokles o 0,79%). (Pokračování ...
1. 4. 2009