Aktuality Televize

Pokud Vás zajímá, jak vypadalo zpravodajství nejsledovanější české televize při počátcích vysílání, stačí jen, když zabrousíte na zpravodajský portál televize Nova. Počínaje včerejším dnem jsou tak ke zhlédnutí k dispozici prv...
5. 2. 2009
Je to neuvěřitelné, ale už 20. narozeniny dnes slaví snad nejslavnější sportovní stanice světa – Eurosport. První minuty vysílání se v éteru objevily 5. února 1989. Od té doby se kanál rozšířil už do 54 zemí světa a vysílá 20 j...
5. 2. 2009
TV Nova letos rozdělí 180 miliónů korun mezi dva nové seriály. Jde o jednu z největších programových investic Novy v letošním roce. Informoval o tom časopis E15. 100 miliónů bude stát šestnáctidílná první řada kriminálního seriálu...
4. 2. 2009
Hostem včerejších Impulsů Václava Moravce byl generální ředitel TV Nova PETR DVOŘÁK. Ten v rozhovoru řekl, že není spokojen s informační kampaní v Praze, respektive, že podle něj žádná neexistuje. „Já osobně si myslím, že to, co...
4. 2. 2009
Management generálního ředitele České televize JIŘÍHO JANEČKA propočetl, že se ČT může kvůli finanční krizi a rostoucím cenám energie dostat za pár let do ztráty. "Podle dlouhodobé analýzy dalšího ekonomického vývoje bude zhruba ...
4. 2. 2009
Druhý díl nového seriálu České televize Proč bychom se netopili si včera ve 20:00 na ČT1 zapnulo 1 592 tisíc diváků (rating 17,4%; share 35,51%). Také následný pořad Na cestě si našel více než milión diváků - 1 063 tisíc diváků (...
3. 2. 2009
Diváci, kteří přijímají signál zpravodajské stanice Z1 na satelitu nebo prostřednictvím set-top-boxu včera večer nenaladili program Z1 téměř 4 hodiny. Před půl desátou večer došlo k výpadku signálu na distribuční trase, na které z...
3. 2. 2009
Více než rok a půl stará kauza se vrací před soud. 17. června 2007 se umělecká skupina Ztohoven nabourala do vysílání České televize a v rámci pořadu Panorama, který běží na ČT2, odvysílala fiktivní jaderný výbuch v Krkonoších. ...
3. 2. 2009
Finanční krize se podepsala i na prodeji reklamního času Super Bowlu 2009. Přestože třeba Budweiser, Coca Cola, Pepsi Cola nebo GE utratili za půlminutový spot 3 milióny dolarů (přes 66 miliónů korun), utržila televizní společnost Fox za ...
3. 2. 2009
S postupující digitalizací logicky roste i sledovanost digitálně šířených televizních stanic. Veřejnoprávní ČT24 a ČT4 proto v lednu zaznamenaly výrazné úspěchy. Zpravodajská ČT24 se v lednu dostala přes milión diváků v kategorii ...
2. 2. 2009