V pondělním díle seriálu Hospodářských novinDeset rad k nezaplacení prezentuje svá doporučení, jak uspět v šoubyznysu, generální ředitel TV Nova Petr Dvořák. Mimo jiné radí: „Nepodceňujte svého zákazníka. Divák-zákazník je velmi neloajální tvor. Ošiďte produkt, který mu nabízíte, a už je u konkurence. Nenamlouvejte si, že „oni to vydrží“. Už byste je nemuseli získat zpátky“. V sousedním článku se pak vyjadřuje k možnému zdražení reklamního prostoru na TV Nova: „Každý akcionář očekává růst, ceny se zvedají i u osobních aut, a tak není důvod, proč bychom měli zaostávat“.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.