V pondělním díle seriálu Hospodářských novin Deset rad k nezaplacení prezentuje svá doporučení, jak uspět v šoubyznysu, generální ředitel TV Nova Petr Dvořák. Mimo jiné radí: „Nepodceňujte svého zákazníka. Divák-zákazník je velmi neloajální tvor. Ošiďte produkt, který mu nabízíte, a už je u konkurence. Nenamlouvejte si, že „oni to vydrží“. Už byste je nemuseli získat zpátky“. V sousedním článku se pak vyjadřuje k možnému zdražení reklamního prostoru na TV Nova: „Každý akcionář očekává růst, ceny se zvedají i u osobních aut, a tak není důvod, proč bychom měli zaostávat“.
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2