Digitální televize Prima Cool u příležitosti oslav prvního roku vysílání upravila svoji grafiku.
Druhý kanál televize Prima odstartoval 1. dubna 2009, cílovou skupinu tvoří zejména muži ve věku 15-40 let. V této cílové skupině získává Prima Cool největší výsledky sledovanosti. V cílové skupině 15+ v minulém týdnu dosáhla 2% na trhu za celý den, v prime-time dokonce 2,12%. Dokonce už dýchá na záda Nově Cinema.
PSALI JSME: Prima Cool oslaví narozeniny novinkami v programu
Jako dárek je připraveno přeformátování grafiky a všech upoutávek z nynějšího obrazu 4:3 na 16:9, podobný krok už před časem provedla i Prima. Všechny nové seriály už Prima automaticky v tomto formátu kupuje (je-li k dispozici). Doplněna byla i stávající grafika o nové upoutávky (například na seriál Buffy – přemožitelka upírů). Do programu Prima Cool nasazuje další novinky – Polda z Marsu (Life On Mars) a Ted a spol. (Better Off Ted).
K TÉMATU: Prima Cool opravdu startuje na „apríla“
Večerní čas kolem sedmé je už od začátku ve znamení úspěšných animovaných seriálů (Futurama, Family Guy – Griffinovi), patrně zatím nejúspěnější jsou Simpsonovi. Dlouhodobě nejúspěšnějším pořadem je podle tiskové zprávy reality-show Faktor strachu (všední dny v čase 19:25 – 20:15). Do programu se vrací i Griffinovi (víkend v 9:20).