V srpnu se RRTV začala zabývat tím, zda se Václav Moravec nedopouští skryté reklamy, když ve svém pořadu odkazuje na sociální síť Facebook. Podle našich informací Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) na svém úterním zasedání rozhodla o tom, že se moderátor nedělní diskuze na ČT Otázky Václava Moravce se skryté reklamy nedopouští. Koncem srpna se však RRTV tímto podnětem zabývala. Podobný krok veřejnost překvapil.
Možná brzy přijde i jiný podnět, Otázky Václava Moravce začaly ve svých předvolebních speciálech využívat služeb dalšího populárního kanálu – YouTube. Diváci mohou nahrát video se svým dotazem a umístit je na stránku Volby 2009. Nejzajímavější se objeví ve vysílání.
Česká televize přistupuje k těmto novým uživatelským kanálům proto, že podle průzkumů stárne její divácká obec a snaží se přiblížit i mladší generaci. Přes síť Facebook se mohou fanoušci pořadu registrovat a získat VIP vstup na přímý přenos některého z plánovaných předvolebních speciálů.