Zpravodajská televize Z1 si u společnosti STEM objednala jednorázový průzkum sledovanosti. Z výsledků vyplývá, že nejsledovanější je zpravodajský a ekonomický servis, jehož sledovanost se pohybuje na 80 procentech těch, co Z1 sledují. Nejúspěšnějším nezpravodajským pořadem je Interview B. T., jehož sledovanost se pohybuje kolem 40 procent. Tento jednorázový průzkum potvrdil, že Z1 míří na diváka, jehož si před startem definovala. Generální ředitel Z1 MARTIN MRNKA k průzkumu uvedl: „Potvrdilo se nám zacílení na osoby s vysokým socioekonomickým statusem, v rozhodujících funkcích, s velkým zájmem o veřejné dění. Mezi nimi jsou pak nejčastějšími příjemci zpravodajského servisu Z1 manažeři, vedoucí a řídící pracovníci. V této prestižní cílové skupině sleduje Z1 35 % diváků, převedeno na čísla tedy sleduje Z1 128 tisíc ekonomicky nejaktivnějších lidí. Podíl sledovanosti v naší cílové skupině je pro nás rozhodující. Původní optimistické odhady alespoň 10-ti procentního zásahu jsme překročili o 25 procent, což je pro nás po půl roce vysílání pozitivní zpráva,“ Divák Z1 by se dal definovat takto: muž, 30-59 let, s čistým příjmem nad 35 000 tisíc měsíčně, v řídící funkci. Průzkum společnosti STEM byl realizován v listopadu loňského roku na vzorku 625 respondentů.
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2