Hrubé výdaje firem na televizní reklamu bez slev, bonusů a vzájemných výměnných obchodů stouply v září meziročně o 213 milionů korun na 2,1 miliardy. To je oproti loňskému stejnému měsíci nárůst o zhruba 11 procent. Vyplývá to z monitoringu TNS A-Connect. Podíl Novy na odvysílaných GRP meziročně klesl na 53,7 z 62,6 procenta. Prima si naopak polepšila o 10,7 bodu na 37,2 procenta. Podíl ČT klesl o 1,8 bodu na 9,1 procenta.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.