Se snížením výdajů za televizní reklamu počítá mobilní operátor T-Mobile. Má se tak stát od příštího roku. Celkový reklamní rozpočet ale snižovat nehodlá a prostředky investuje do jiných forem inzerce. Na setkání s novináři to uvedla viceprezidentka marketingové komunikace LUCIA TARBAJOVSKÁ. „Chceme flexibilněji pracovat s mediálním mixem a zaměřit se na interaktivní formy komunikace,“ uvedla.
T-Mobile chce posílit reklamu zejména na internetu a komunitních službách. V příštím týdnu navíc T-Mobile spouští pilotní projekt odesílání reklamních SMS výměnou za volné minuty či zprávy zdarma. Zhruba za čtvrt roku má firma projekt vyhodnotit pro případné komerční využití. Uživatelé by výměnou za přijímání maximálně dvou reklamních zpráv denně mohli měsíčně získat možnost poslat až 50 SMS do všech sítí.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.