Jak informovala ČTK, Česká televize spustí v listopadu na obrazovkách spotovou kampaň, v níž bude divákům vysvětlovat, v čem spočívá nastupující digitální zemské TV vysílání. Radě ČT to dnes řekl Pavel Hanuš, který má v ČT na starosti právě digitalizaci. Kampaň potrvá podle Hanuše až do úplného vypnutí současného analogového signálu, tedy podle současného návrhu Českého telekomunikačního úřadu do října 2010. „Cílem je připomínat lidem, že digitální vysílání je věc, která je nemine a která je čeká v nadcházejících měsících a letech,“ řekl ČTK mluvčí ČT Martin Krafl.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.