Hudební televize Óčko se loni po několika ziskových letech dostala znovu do červených čísel. Zaznamenala ztrátu kolem jednoho milionu korun, která byla způsobená investicemi do techniky a poklesem reklamního trhu. Informoval o tom ekonomický deník E15.
„Každý rok investujeme od pěti do desíti milionů korun. Vyměnili jsme kamery, zvuk, Óčko je nyní nová televize,“ uvedl generální ředitel Jiří Balvín. Příjmy z televizní reklamy loni poklesly přibližně o 30 procent, pokles celkových tržeb byl o něco nižší. Nakonec se hospodaření podařilo udržet téměř na nule, k čemuž dopomohl i fakt, že televize Óčko loni v létě opustila terestrický multiplex 3 společnosti Czech Digital Group a ušetřila několik milionů korun na šíření signálu. Nyní vysílá experimentálně v multiplexu 4 společnosti Telefónica O2, a ve dvou regionálních multiplexech v jižních Čechách a na severní Moravě. Za toto vysílání ale platí jen symbolické částky v řádech desítek tisíc korun měsíčně.
BLOG: Odchod Óčka z multiplexu 3? Odpověď je v hospodaření
Většinové pokrytí obyvatelstva zajišťují Óčku kabeloví a satelitní operátoři. Televizi pomohl také fakt, že se její nová konkurence, česká verze hudební stanice MTV, nedostala do nabídky všech operátorů. Česká MTV i nadále chybí v kabelových rozvodech UPC a v satelitních platformách UPC Direct a Digi TV.