Ze statistik odvysílaných kampaní vyplývá, že TV Barrandov zaznamenala v březnu meziměsíční nárůst reklamních investic o 71,2%. Kampaní v březnu proběhlo celkem 33.
K největším zadavatelům patřili telefonní operátoři Telefonica O2 a Vodafone, Komerční banka nebo realitní kancelář Remax. Mezi kampaněmi se objevily i spoty na filmový festival Febiofest, jehož byla TV Barrandov hlavním mediálním partnerem a kromě spotů mu věnovala pozornost také v pořadu 90 minut.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.