Nominace na prestižní ocenění Promax Awards získala letos také televize Nova, porota ocenila dvě kampaně pro kanál MTV.
Ocenění PromaxBDA hodnotí zajímavé počiny v oblasti kreativity a efektivnosti reklamních a promo kampaní. Za televizi Nova se letos do finále probojovaly hned dvě kampaně. Prvním je zaváděci spot hudební stanice MTV. „Diváci mohli spot vidět i na televizních obrazovkách TV NOVA v listopadu 2009. Jednalo se o první výrobu kreativního oddělení TV NOVA pro hudební kanál MTV,“ uvedla TV Nova. Koncept měli na svědomí Patrik Kettner a Michal Pacina.
Z ARCHIVU:
Vánoční spotová kampaň ČT získala prestižní ocenění
TV Nova zvítězila na festivalu Promax v Seville s upoutávkou na Titanic
Další nominaci si vysloužil on-air ident na hudební proud MTV Budíček. Znělku ranního bloku navrhl Milan Malík, pochází ze série znělek (MTV Chillout Zone, MTV Menu a jiné), které byly uvedeny jako vůbec první od českých výtvarníků pro MTV.
ANALÝZA: Česká MTV se etabluje, nemá ale vyhráno
„Z nominací na Promax Awards máme velkou radost, protože je extrémně složité se v této soutěži prosadit. Zvláště pak, když přicházíte z menšího televizního trhu. V minulosti jsme několik cen Promax získali, takže by bylo fajn v této tradici pokračovat,“ říká Michal Pacina, kreativní ředitel TV Nova.