Hudební televize Óčko zahájí 1.března 2010 prodej svého reklamního prostoru prostřednictvím mediálního zastupitelství At Media.
Zároveň s tímto krokem vstoupí do peoplemetrového měření a podpoří tak prodej reklamy sekundovými daty o sledovanosti. Od 1.dubna navíc zahájí prodej na hlavní cílovou skupinu 15-34 let. Televize Óčko o vstup do měření sledovanosti usiluje dlouhodobě. „Televize Óčko o své účasti v TV metrovém projektu měření sledovanosti jedná už řadu měsíců. V mezidobí odebírá od ATO pravidelné specializované analýzy, od května dokonce v rozšířené podobě. Detailní údaje z TV metrů využívá pro jejich neveřejnou povahu interně, pro mediální plánování jsou k dispozici data z Media projektu, který představuje respektovaný zdroj měření sledovanosti,” uvedla v září 2009 pro server RadioTV programová ředitelka Óčka Silvie Pecková.
K TÉMATU: 13 nový stanic v měření sledovanosti – bližší podrobnosti
Hynek Chudárek, exekutivní ředitel Óčka, vysvětluje v tiskové zprávě rozhodnutí stanice: „Došli jsme k rozhodnutí, že nastal čas, aby Óčko po 7 letech úspěšného působení na televizním a reklamním trhu, nabídlo inzerentům přesná čísla sledovanosti díky TV metrovému měření a prodeji na GRP. Společnost AT Media má bohaté zkušenosti s prodejem tematických stanic, a proto si od spolupráce slibujeme, rozšíření portfolia zadavatelů reklamy.“
PSALI JSME: Disney Channel je mezi “malými” stanicemi první
AT Media bude reklamu na Óčku nabízet jednak samostatně, ale také jako součást balíčků s ostatními stanicemi. Agentura AT Media zastupuje 20 menších kabelových a satelitních stanic. V loňském roce uzavřela se zadavetelem průzkumu smlouvu o zařazení 13 tematických kanálů do měření sledovanosti, měří ji od října 2009. Óčko v tiskové zprávě dále uvádí: „Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15-54 let dosáhla At Media za poslední čtvrtletí minulého roku souhrnný podíl na sledovanosti na úrovni 3,25%. Nejvyšší dosažené hodnoty share se přitom pohybovaly až okolo 4,5%.“