V roce 2008 vzroste podíl televize na globálních reklamních příjmech na rekordní úroveň 38,2%. Zásluhu na tom má mít především reklama zařazená do přenosů z Olympijských her v Číně. Výplývá to ze zprávy mediální agentury ZenithOptimedia. V samotné Číně by měl podíl televizní reklamy vzrůst o 0,5 procentního bodu na 41,3%. Na proti tomu v Severní Americe share televize poklesne o 0,3 bodu na 32,4% a v západní Evropě o 0,5 bodu na 30,4%.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.