Jak uvádí agentura ČTK hrubé výdaje firem na televizní reklamu beze slev, bonusů a výměnných obchodů, stouply v květnu o 251 milionů korun na 2,35 miliardy. To představuje meziroční nárůst o zhruba 12 procent. Vyplývá to z monitoringu TNS A-Connect.
Podíl Novy sice meziročně klesl o 17,9 procentního bodu, oproti dubnu si ale polepšila o 3,9 bodu. Prima zaznamenala ve srovnání s květnem loňského roku nárůst o 17,9 bodu, letos v květnu ale zároveň její podíl klesl o 4,1 bodu proti dubnu. Nejvíce reklam přibylo na Primě, a to o 69 hodin, zatímco na Nově celkový reklamní čas meziročně poklesl o 29 hodin.
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2