Mediální zastupitelství Atmedia v říjnu v cílové 15+ zaznamenalo podíl na publiku 3,48 %, což je nejvíc za posledních 14 měsíců. Na zvýšení sledovanosti se významnou měrou podílí diváci v komerční cílové skupině 15–54 let, zde rating vzrostl na nejvyšší hodnotu od ledna 2015.
V nejúspěšnější den (30. října) se share ve skupině 15+ dostal na hodnotu 4,20 %. Zásluhu na zvyšujícím se podílu na trhu mají mimo nové televize také filmové stanice skupiny Atmedia, které meziročně navýšily rating v cílové skupině 15–54 o 33 %.
Atmedia momentálně zastupuje filmové stanice CS Film (zaměřující se na česko-slovenskou tvorbu), Film+ (oslovující diváky úspěšnými filmy i seriály) a JOJ Cinema (přinášející exkluzivní filmové premiéry všech žánrů).
Silný měsíc mají za sebou také dokumentární stanice zastupitelství Atmedia, které meziročně rostly o 16 % v komerčně atraktivní skupině 15-54. Sportovní stanice (Sport 1, Sport 2) meziročně navýšily sledovanost o 30 %. Diváci oceňují nejen víkendy s Formulí 1, ale také atraktivní přenosy KHL, NBA či španělské La Ligy.