Společnost Atmedia se bude i v nadcházejícím roce zaměřovat na rozvoj portfolia zastupovaných tematických stanic. V roce 2019 upravila a zjednodušila obchodní politiku a nyní zastupuje už 19 měřených tematických stanic.
„Klienti se díky provedeným změnám v naší nabídce nyní lépe orientují, navíc více vychází vstříc jejich požadavkům. Proto se jí budeme držet i v roce 2020. Nadále se zaměříme na ještě větší rozšíření portfolia tematických stanic zajímavých pro mediální trh. První rozšíření o 3 televizní stanice očekáváme již na jaře 2020. Ceníkové ceny, sezónní a stopážové koeficienty zůstanou na stejné úrovni,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.
Atmedia v roce 2019 opětovně navázala spolupráci s televizní skupinou AMC, se kterou spolupracovala již od roku 2008. Do portfolia společnosti kromě již dříve zastupovaných pěti stanic přibyly i dvě zcela nové, a to AMC a TV Paprika.
Zájem o tematické televizní stanice a jejich reklamní prostor je značný. Svědčí o tom nejenom zájem zadavatelů, ale i meziroční srovnání vyprodanosti reklamního prostoru. Tu Atmedia zaznamenala u vybraných televizních stanic nejenom v high season, ale letos také nově v období tzv. low season.
„Těší nás, že se na nás obracejí noví zadavatelé reklamy, zároveň jsme rádi, že pomáháme stávajícím klientům využít potenciál tematických stanic a oslovovat relevantní cílové skupiny na maximum,” dodala Vasilová.